Logeion: De Logeion-communicatietrends 2018/2019 zijn bekend

16Okt - door Trendvizier - 0 - Over Uncategorized

Logeion heeft vandaag vier nieuwe communicatietrends gepubliceerd die een belangrijke uitdaging en inspiratie vormen voor communicatieprofessionals en de organisaties waarvoor zij werken. Deze trends zijn ‘creating shared value’, ‘always spot on’, ‘van netwerk naar bubble’ en ‘verbeelden en beleven’. De trends zijn het resultaat van een trendproces met verschillende vakgenoten onder leiding van de Adviesraad Programmering en Trends (APT) van Logeion.

Trends hebben een houdbaarheidsdatum en ontwikkelen zich. Daarom formuleert Logeion iedere twee jaar trends die van belang zijn voor de communicatieprofessional. De communicatietrends kunnen een vertrekpunt zijn voor strategie- en planontwikkelingen van communicatieafdelingen. De trends zijn mede richtinggevend voor de programmering van Logeion en bieden aanknopingspunten voor professionalisering en profilering van het vak. Maar bovenal zijn de trends bedoeld ter inspiratie voor de communicatieprofessional.

https://www.logeion.nl/k/n1704/news/view/172915/129574/de-logeion-communicatietrends-2018-2019-zijn-bekend.html